Santa Pola fa un pas cap a la digitalització: llançarà una app per a comunicar incidències i estar més prop del ciutadà

L’Ajuntament de Santa Pola ha realitzat una enquesta ciutadana per a conéixer l’opinió de la població sobre els actuals mètodes de comunicació d’incidències en la via pública. Els resultats mostren una clara preferència per la digitalització d’este servici.

La majoria dels enquestats són residents a Santa Pola i majors de 36 anys. Prop del 40% va indicar haver reportat alguna incidència, principalment per telèfon. No obstant això, el grau de satisfacció amb els mètodes actuals va ser valorat de manera neutra.

Destaca que més del 60% dels participants considera que el millor mètode per a comunicar incidències és a través d’una aplicació mòbil, unificada per a tots els tipus d’incidències. Esta preferència ciutadana coincidix amb les directrius marcades per l’Alcaldia i el criteri tècnic municipal.

En conseqüència, l’Ajuntament ha decidit licitar el subministrament d’una app mòbil de gestió d’incidències municipal que permetrà comunicar qualsevol tipus d’incidència en la via pública de manera senzilla i eficaç.

La futura aplicació no sols inclourà un sistema de comunicació d’incidències amb seguiment i resposta bidireccional, sinó que també oferirà servicis complementaris com a anuncis municipals, alertes d’emergència, notícies locals, telèfons d’interés, horari d’instal·lacions, enllaços i qualsevol altre que es considere d’interés.

Esta iniciativa forma part del compromís de l’Ajuntament de Santa Pola amb la transparència i la modernització dels servicis públics, així com la millora de la comunicació entre l’administració i la ciutadania.

Comparteix:

30 juny, 2025

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies