Activitats i OVP
Inici »
Ocupació de Via Pública
Sol·licitud ocupació via pública
Certificada assegurança de responsabilitat civil
Declaració responsable del segur
Castells inflables annexos a establiments
La tramitació de quioscos s’emporta des de mercats, pots accedir a tota la informació des del següent enllaç:
1.- Es presenta la sol·licitud (com a mínim amb un mes d’antelació a la data d’instal·lació) indicant la ubicació de la instal·lació (d’entre les propostes per l’Ajuntament), en el registre d’entrades de l’Ajuntament. 2.- Una vegada rebut en el Negociat d’Infraestructura i existisca informe favorable de la Policia Local s’emetran les següents liquidacions:
- Les taxes corresponents a l’ocupació de via pública (l’import es calcularà en funció dels metres i dies de la instal·lació més 103,50 € per ingrés de fiança)
- Taxes per tramitació d’expedient (41,40 €).
3.- Aportat a l’Ajuntament el justificant de pagament de les taxes esmentades, s’eleva a Junta de Govern Local proposta del Regidor per a la seua autorització. 4.- Es notificarà l’acord referit. Sol·licitud de campanyes publicitàries
1.- Amb una antelació d’1 mes anterior a la instal·lació es presentarà en registre d’entrada de l’Ajuntament la següent documentació:
- Declaració Responsable
- Memòria descriptiva de l’activitat (emplaçament, dimensions, superfície i elements a instal·lar).
- Certificat d’Assegurança de Responsabilitat Civil conforme al model.
- Certificat d’homologació de l’inflable.
- Certificació d’inspecció anual.
- Justificants del pagament de les taxes (l’import de la liquidació es calcularà en funció dels metres i dies de la instal·lació més ingrés de fiança conforme a l’ordenança fiscal) i una altra liquidació de 41,40 € per tramitació d’expedient.
- Acreditació anemòmetre.
2.- Una vegada rebut en el Negociat d’Infraestructura i existisca informe favorable de la Policia Local i del Serveis Tècnics Municipals, es notifica l’autorització al sol·licitant que, abans de la posada en funcionament de la instal·lació, haurà de presentar:
- Certificat de muntatge i supervisió.
- Certificat d’instal·lació elèctrica, si escau.
- Certificat d’instal·lació d’extintors.
Llicències d’obertura subjectes a la Llei 6/2014 de 25 de juliol
Activitats subjectes a la Llei 6/2014 de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d’Activitats de la Comunitat Valenciana.
BLANC
Activitats Innòcues
Documentació:
1. Sol·licitud de “Certificat de Compatibilitat Urbanística”
2. Comunicació d’Activitat Innòcua
3. Declaració responsable tècnic redactor.
4. Autorització de representant.
5. Comunicació d’activitat d’associacions o fundacions sense ànim de lucre.
Documentació requerida (que s’ha d’acompanyar juntament amb la comunicació):
- Documentació acreditativa de la personalitat de l’interessat i, si és el cas, del representant, així com del document que acredite la representació.
- En cas de ser una societat, fotocòpia de l’escriptura de constitució de la mateixa i del CIF.
- Escriptura de propietat del local/contracte d’arrendament del local objecte de l’activitat, o autorització expressa del titular si és el cas.
- Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
Justificant de l’alta censal en l’Impost sobre Activitats Econòmiques relatiu a l’establiment de referència. - En el cas que hagueren realitzat prèviament obres per al condicionament del local, còpia de la llicència o de la declaració responsable, o en defecte d’això, referència de la mateixa assenyalant el número d’expedient i altres dades identificatives.
- Certificat de Compatibilitat Urbanística (art. 22 Llei 6/2014).
- Memòria tècnica descriptiva de l’activitat amb el contingut a baix indicat.
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Declaració Responsable Ambiental
Documentació:
1. Sol·licitud de “Certificat de Compatibilitat Urbanística”
2. Declaració Responsable ambiental.
3. Declaració responsable tècnic redactor.
4. Autorització de representant.
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Llicència ambiental
Documentació:
1. Certificat de compatibilitat urbanística
3. Declaració responsable tècnic redactor.
4. Comunicació de posada en funcionament.
5. Autorització de representant.
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Llicències d’obertura subjectes a la Llei 14/2010 de 03 de desembre
Activitats subjectes a la Llei 14/2010, de 3 de desembre, d’espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics.
BLANC
Llicència d'obertura mitjançant Declaració Responsable
Documentació:
1. Sol·licitud de “Certificat de Compatibilitat Urbanística”
2. Llicència d’obertura mitjançant declaració responsable
4. Certificada assegurança de responsabilitat civil.
5. Declaració tècnic redactor.
6. Declaració per a obertura pubs.
8. Declaració responsable de l’assegurança
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Altres
BLANC
Canvi de titularitat expedientes
Documentació:
1. Sol·licitud de canvi Titularitat Expedient
2. Autorització de representant.
Documentació requerida (que s’ha d’acompanyar juntament amb la sol·licitud):
- Documentació acreditativa de la personalitat de l’interessat, i si és el cas del representant, així com del document que acredita la representació.
- Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
Taxa:
L’import total de la taxa és de 105,57 €
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Canvi de titularitat activitat
Documentació:
1.A – Sol·licitud canvie de titularitat d’Activitat (Activitats contemplades en la Llei 14/2010, de 3 de desembre, d’espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics)
1.B – Sol·licitud canvie de titularitat d’Activitat (Activitats contemplades en la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control ambiental d’Activitats en la Comunitat Valenciana)
2. Autorització a representant.
Documentació requerida (que se ha d’acompanyar juntament amb la sol·licitud):
- Documentació acreditativa de la personalitat del cedent i cessionari, i si és el cas del representant, així com del document que acredite la representació.
- Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
- Si no hi ha cessió del títol habilitant per part de l’antic titular, qualsevol document vàlid en dret que acredite que el nou titular ostenta el dret d’ús i gaudi sobre l’establiment on s’exerceix l’activitat.
- En el cas que la terrassa autoritzada tinguera elements de caràcter fix (pèrgoles, ombrel·les, paravientos, baranes o tarimes), el nou titular presentarà justificant de la constitució del depòsit de fiança per a garantir la reposició del sòl públic a l’estat anterior a la instal·lació del tancament.
Taxa:
La taxa se sol·licitarà directament en el departament de Rendes
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Comunicació Arrendaments o Cessió Temporal d'Activitat
Documentació:
1. Comunicació prèvia d’arrendament o cessió temporal d’activitat
2. Autorització de representant
Documentació requerida (que s’ha d’acompanyar juntament amb la comunicació/cessió):
- Documentació acreditativa de la personalitat de l’interessat i, si és el cas, del representant, així com del document que acredite la representació.
- Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
- Còpia del document públic o privat en la virtut del qual s’haja produït l’arrendament o cessió de l’explotació de l’activitat.
Taxa:
L’import total de la taxa és de 105,57 €
Tramitació Telemàtica:
Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública“
Certificat de “No Activitat”
Declaració responsable per a contractar subministraments
Sol·licitud “Telemàtica” a través de la Seu Electrònica (necessari signatura digital): Anar al tràmit
Legislació d’interés