Activitats i OVP

Inici » Activitats i Ocupació Via Pública

Ocupació de Via Pública

La tramitació de quioscos s’emporta des de mercats, pots accedir a tota la informació des del següent enllaç:

Anar a Quioscos

1.- Es presenta la sol·licitud (com a mínim amb un mes d’antelació a la data d’instal·lació) indicant la ubicació de la instal·lació (d’entre les propostes per l’Ajuntament), en el registre d’entrades de l’Ajuntament. 2.- Una vegada rebut en el Negociat d’Infraestructura i existisca informe favorable de la Policia Local s’emetran les següents liquidacions:

  • Les taxes corresponents a l’ocupació de via pública (l’import es calcularà en funció dels metres i dies de la instal·lació més 103,50 € per ingrés de fiança)
  • Taxes per tramitació d’expedient (41,40 €).

3.- Aportat a l’Ajuntament el justificant de pagament de les taxes esmentades, s’eleva a Junta de Govern Local proposta del Regidor per a la seua autorització. 4.- Es notificarà l’acord referit. Sol·licitud de campanyes publicitàries

1.- Amb una antelació d’1 mes anterior a la instal·lació es presentarà en registre d’entrada de l’Ajuntament la següent documentació:

  • Declaració Responsable
  • Memòria descriptiva de l’activitat (emplaçament, dimensions, superfície i elements a instal·lar).
  • Certificat d’Assegurança de Responsabilitat Civil conforme al model.
  • Certificat d’homologació de l’inflable.
  • Certificació d’inspecció anual.
  • Justificants del pagament de les taxes (l’import de la liquidació es calcularà en funció dels metres i dies de la instal·lació més ingrés de fiança conforme a l’ordenança fiscal) i una altra liquidació de 41,40 € per tramitació d’expedient.
  • Acreditació anemòmetre.

2.- Una vegada rebut en el Negociat d’Infraestructura i existisca informe favorable de la Policia Local i del Serveis Tècnics Municipals, es notifica l’autorització al sol·licitant que, abans de la posada en funcionament de la instal·lació, haurà de presentar:

  • Certificat de muntatge i supervisió.
  • Certificat d’instal·lació elèctrica, si escau.
  • Certificat d’instal·lació d’extintors.

Llicències d’obertura subjectes a la Llei 6/2014 de 25 de juliol

Activitats subjectes a la Llei 6/2014 de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d’Activitats de la Comunitat Valenciana.

BLANC
Activitats Innòcues

Documentació:

1. Sol·licitud de “Certificat de Compatibilitat Urbanística”

2. Comunicació d’Activitat Innòcua

3. Declaració responsable tècnic redactor.

4. Autorització de representant.

5. Comunicació d’activitat d’associacions o fundacions sense ànim de lucre.

Documentació requerida (que s’ha d’acompanyar juntament amb la comunicació):

  • Documentació acreditativa de la personalitat de l’interessat i, si és el cas, del representant, així com del document que acredite la representació.
  • En cas de ser una societat, fotocòpia de l’escriptura de constitució de la mateixa i del CIF.
  • Escriptura de propietat del local/contracte d’arrendament del local objecte de l’activitat, o autorització expressa del titular si és el cas.
  • Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
    Justificant de l’alta censal en l’Impost sobre Activitats Econòmiques relatiu a l’establiment de referència.
  • En el cas que hagueren realitzat prèviament obres per al condicionament del local, còpia de la llicència o de la declaració responsable, o en defecte d’això, referència de la mateixa assenyalant el número d’expedient i altres dades identificatives.
  • Certificat de Compatibilitat Urbanística (art. 22 Llei 6/2014).
  • Memòria tècnica descriptiva de l’activitat amb el contingut a baix indicat.

Tramitació Telemàtica:

Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública

Declaració Responsable Ambiental

Documentació:

1. Sol·licitud de “Certificat de Compatibilitat Urbanística”

2. Declaració Responsable ambiental.

3. Declaració responsable tècnic redactor.

4. Autorització de representant.

Tramitació Telemàtica:

Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública

Llicència ambiental

Documentació:

1. Certificat de compatibilitat urbanística

2. Llicència ambiental

3. Declaració responsable tècnic redactor.

4. Comunicació de posada en funcionament.

5. Autorització de representant.

Tramitació Telemàtica:

Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública

Llicències d’obertura subjectes a la Llei 14/2010 de 03 de desembre

Activitats subjectes a la Llei 14/2010, de 3 de desembre, d’espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics.

BLANC
Llicència d'obertura mitjançant Declaració Responsable

Altres

BLANC
Canvi de titularitat expedientes

Documentació:

 

1. Sol·licitud de canvi Titularitat Expedient

 

2. Autorització de representant.

 

Documentació requerida (que s’ha d’acompanyar juntament amb la sol·licitud):

 

  • Documentació acreditativa de la personalitat de l’interessat, i si és el cas del representant, així com del document que acredita la representació.
  • Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.

 

Taxa:

L’import total de la taxa és de 105,57 €

Tramitació Telemàtica:

Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública

Canvi de titularitat activitat

Documentació:

1.A – Sol·licitud canvie de titularitat d’Activitat (Activitats contemplades en la Llei 14/2010, de 3 de desembre, d’espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics)

1.B – Sol·licitud canvie de titularitat d’Activitat (Activitats contemplades en la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control ambiental d’Activitats en la Comunitat Valenciana)

2. Autorització a representant.

Documentació requerida (que se ha d’acompanyar juntament amb la sol·licitud):

  • Documentació acreditativa de la personalitat del cedent i cessionari, i si és el cas del representant, així com del document que acredite la representació.
  • Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
  • Si no hi ha cessió del títol habilitant per part de l’antic titular, qualsevol document vàlid en dret que acredite que el nou titular ostenta el dret d’ús i gaudi sobre l’establiment on s’exerceix l’activitat.
  • En el cas que la terrassa autoritzada tinguera elements de caràcter fix (pèrgoles, ombrel·les, paravientos, baranes o tarimes), el nou titular presentarà justificant de la constitució del depòsit de fiança per a garantir la reposició del sòl públic a l’estat anterior a la instal·lació del tancament.

Taxa:

La taxa se sol·licitarà directament en el departament de Rendes

Tramitació Telemàtica:

Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública

Comunicació Arrendaments o Cessió Temporal d'Activitat

Documentació:

 

1. Comunicació prèvia d’arrendament o cessió temporal d’activitat

 

2. Autorització de representant

 

Documentació requerida (que s’ha d’acompanyar juntament amb la comunicació/cessió):

 

  • Documentació acreditativa de la personalitat de l’interessat i, si és el cas, del representant, així com del document que acredite la representació.
  • Justificant del pagament de la taxa municipal corresponent.
  • Còpia del document públic o privat en la virtut del qual s’haja produït l’arrendament o cessió de l’explotació de l’activitat.

 

Taxa:

L’import total de la taxa és de 105,57 €

Tramitació Telemàtica:

Pot realitzar aquest tràmit de manera telemàtica a través del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica de l’Ajuntament / Categoria “Activitats i ocupació de la via pública

Certificat de “No Activitat”

Sol·licitud

Declaració responsable per a contractar subministraments

Sol·licitud “Telemàtica” a través de la Seu Electrònica (necessari signatura digital): Anar al tràmit

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies