Sota el paraigua del Patronat Provincial de Turisme Costa Blanca, Santa Pola presenta a Valladolid el seu atractiu com a destí costaner actiu, sostenible i digital, a només quatre hores de viatge en AVE.
L’Ajuntament de Santa Pola, a través de la Regidoria de Turisme, participa del 14 al 16 de novembre en la fira INTUR – Fira Internacional del Turisme d’Interior, que se celebra a Valladolid, a la qual ha acudit l’edil Borja Merino.
El municipi acudix sota el paraigua del Patronat Provincial de Turisme Costa Blanca, amb l’objectiu de reforçar la seua estratègia de desestacionalització turística i donar a conéixer la seua oferta durant tot l’any, més enllà dels mesos estivals.
Santa Pola presenta en INTUR el seu atractiu com a destí costaner actiu, sostenible i digital, on es poden gaudir experiències nàutiques, esportives, gastronòmiques i naturals en qualsevol època de l’any.
La localitat aposta per atraure al visitant que busca escapades de proximitat i experiències personalitzades, un públic per al qual la connectivitat resulta clau: amb l’AVE es pot arribar de Valladolid a Alacant en menys de quatre hores, la qual cosa facilita planificar estades curtes o escapades de cap de setmana a la costa alacantina.

