Els actes oberts al públic seran la concentració de bandes de música i la desfilada de les comparses mores i cristianes el dissabte a la vesprada, així com la desfilada infantil al migdia del diumenge.
L’Associació Fester Cultural de Moros i Cristians i la regidoria de Festes organitzen este cap de setmana la celebració que marca que ha passat mig any des de les festes 2024 o que falta un altre mig any perquè arriben les del 25, segons com es mire.
Amb este motiu, els pròxims 1 i 2 de març, dissabte i diumenge, es duran a terme les habituals activitats que reuniran les comparses dels bàndols moro i cristià.
A les 17.00 hores del dissabte començarà la concentració de bandes de música en la plaça de la Glorieta, repetint l’exitosa iniciativa de l’any passat que és un cant a la música i l’alegria.
A les 18.00 està previst l’inici de la desfilada del Mig Any pels carrers més cèntrics del poble i final en la Glorieta.
Ja a la nit, a les 21.00 hores es realitzarà en la carpa lateral al costat del Castell Fortalesa la presentació de càrrecs de l’Associació Fester Cultural de Moros i Cristians per a este any 2025.
El diumenge està previst a les 12.30 la desfilada infantil amb els integrants més jóvens dels dos bàndols, per a acabar a les 14.00 amb el tradicional menjar de cabasset per a les diferents comparses.