Sal con Santa Pola, una campanya turística amb doble sentit

Turisme Santa Pola llança a l’octubre i novembre la campanya “SAL con Santa Pola”, una proposta poètica i sensorial que convida a descobrir la ciutat fora de la temporada estival. 

El concepte juga amb un doble significat: la sal com a element identitari del municipi —reflex de les seues salines i de la seua gastronomia— i la invitació a eixir amb Santa Pola com si fora una persona que t’acompanya.

La campanya té com a peça central un vídeo d’un minut i mig que recorre la ciutat a través dels cinc sentits, amb plans molt cuidats, íntims i evocadors.

L’objectiu és mostrar que Santa Pola no sols es gaudix a l’estiu: els seus paisatges, la seua calma, la seua mar, la seua gastronomia i el seu aire salí oferixen experiències úniques en qualsevol estació.

Amb el claim “Sal conmigo. Sal… con Santa Pola”, la campanya proposa una relació emocional amb el visitant, mostrant a la ciutat com un lloc que s’assega més que es visita.

Esta campanya és finançada a través del Pla de Sostenibilitat Turística en Destí (PSTD) amb fons europeus Next Generation, en el marc de l’actuació “Comunicació digital per al foment de la desestacionalització”.

Comparteix:

1 octubre, 2025

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies