Inici » PRTR

Relació de convocatòries

Component 11. Inversió 3, del PRTR

BLANC
Línia 4. Infraestructures Digitals
Import Sol·licitat Import Concedit Estat
239.163,03€ 180.079,22€ En ejecució

Projecte “Implantació i actualització d’Infraestructures Tecnològiques i Recursos Digitals”

Aquest projecte té com a objectius, incrementar l’eficiència en els serveis prestats a l’Ajuntament, augmentar la seguretat dels sistemes informàtics, reduir el consum energètic i facilitar als ciutadans l’accés a l’administració. Per a això, es duran a terme les següents actuacions:

Actualització de la infraestructura de Processament de dades (Estat: Finalitzat)

Actualitzar la infraestructura de Processament de dades amb l’adquisició d’equipament informàtic que incremente l’eficiència en el treball, augmente la seguretat davant ciberatacs i reduïsca el consum energètic.

Optimització de llocs de treball. (Estat: Finalitzat)

Optimitzar els llocs de treball dels empleats públics mitjançant equipament energèticament eficient i disminuir així el consum elèctric. D’altra banda, facilitar la mobilitat d’uns certs llocs de treball.

Reducció de la bretxa digital amb el ciutadà. (Estat: Finalitzat)

Proporcionar al ciutadà l’ambient adequat per a disminuir la bretxa digital existent, permetre l’accés a les noves tecnologies i la possibilitat de realitzar gestions en línia, promovent així l’ús de l’administració electrònica.

Creació d'una infraestructura de xarxa sense fil en els edificis municipals. (Estat: Finalitzat)

Crear una infraestructura sense fil en els edificis municipals per a facilitar la mobilitat en el treball dels empleats i d’igual mode, proporcionar al ciutadà l’oportunitat de connexió amb equips mòbils per a l’accés a internet i per tractar-se d’instal·lacions municipals, l’accés a l’administració electrònica.

Línia 5. Interoperabilitat de Serveis Bàsics d'Administració Digital
Import Sol·licitat Import Concedit Estat
97.563,66 € 97.563,66 € Finalitzat

Projecte “Desenvolupament d’Integració amb Carpeta Ciutadana”

A través del servei “La meua carpeta ciutadana” de l’Administració General de l’Estat, el ciutadà pot comunicar-se des d’un únic punt virtual amb les Administracions Públiques i, a més, consultar diferents dades personals i cites prèvies, accedir a informació sobre diversos procediments, informar-se sobre les teues notificacions pendents de llegir i de l’estat dels expedients en tràmit.

Amb aquest projecte, l’Ajuntament pretén integrar la gestió d’expedients municipal amb el servei “La meua carpeta ciutadana” de l’Administració General de l’Estat. D’aquestes forma, els interessats podran consultar a través d’aquest servei l’estat de tramitació dels seus expedients a l’Ajuntament de Santa Pola.

Publicitat:

Nota de Premsa

Imatge per a les Xarxes Socials

Vídeo Publicitari

Tríptic informatiu.

Notícies relacionades…

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies