L’Oficina Liquidadora en el Registre de la Propietat de Santa Pola prestarà el servici d’assistència presencial de la declaració de la renda 2023. La cita prèvia es pot demanar a partir del 29 de maig i s’atendrà presencialment des del 3 de juny fins a l’1 de juliol. A partir del 29 d’abril també es pot demanar cita prèvia per a atenció telefònica.
Des de la Generalitat Valenciana s’ha decidit que enguany l’organització de la campanya de la renda es realitzarà a través de les oficines liquidadores de districte hipotecari (Registres de la Propietat), les quals formen part de l’equip tributari de la Generalitat. Compten amb 62 punts d’atenció distribuïts per tota la Comunitat Valenciana, la qual cosa permet estendre el servici a més municipis.
Santa Pola comptarà amb un punt d’atenció, concretament situat en l’Oficina Liquidadora i Registre de Propietat de Santa Pola, carrer Soria número 1. Durant el mes de juny esta oficina prestarà el servici d’assistència presencial de la declaració de la renda.
La informació sobre les maneres de demanar cita, les dates i els tríptics ja estan publicats en la web de l’Agència Tributària Valenciana.
Respecte a les cites presencials, el procediment és el mateix que en anys anteriors. Cal seleccionar el punt d’atenció (en este cas l’Oficina Liquidadora de Santa Pola) i després el dia i hora de la cita. El termini per a demanar cita prèvia serà del 29 de maig al 28 de juny i el servici presencial estarà en funcionament a partir del 3 de juny i fins a l’1 de juliol.
INFORMACIÓ SOBRE LA CAMPANYA DE RENDA 2023
Termini per a sol·licitar cita prèvia telefònica: a partir del 29 d’abril de 2024.
Termini per a sol·licitar cita prèvia presencial: del 29 de maig al 28 de juny de 2024.
L’Agència Tributària Valenciana (ATV) col·labora amb la AEAT per a oferir oferir atenció telefònica, així com presencial, gratuïta i personalitzada per a ajudar a la ciutadania valenciana en l’elaboració i presentació de la Declaració de la Renda de 2023.
Servici telefònic ‘Li cridem’
Es prestarà el servici d’atenció telefònica ‘LI Cridem’, que tindrà lloc entre el 7 de maig i el 31 de maig, amb la finalitat d’assistir a la ciutadania en la realització de les declaracions de la renda.
Així, a partir del 29 d’abril es podrà sol·licitar una cita prèvia per a confeccionar i presentar la declaració de manera telefònica. Es podrà demanar per internet en la pàgina de la AEAT i en els números 91 535 73 26 i 901 12 12 24 (servici automàtic les 24 hores), o de dilluns a divendres, de 9h a 19h, en el 91 553 00 71 i 901 22 33 44 (atenció personalitzada).
Servici presencial ‘Més prop de tu’
El servici d’atenció presencial ‘Més prop de tu’, oferirà assessorament i la possibilitat de realitzar la declaració des de les seus de la ATV a València, Alacant i Castelló, així com en les 62 Oficines Liquidadores de la Comunitat Valenciana.
Este servici estarà en funcionament a partir del 3 de juny i fins a l’1 de juliol.
El termini per a demanar cita prèvia serà del 29 de maig al 28 de juny.
La cita prèvia podrà concertar-se a través de la web de la AEAT, de l’app ‘Agència Tributària’, a través dels telèfons d’atenció personal de cita prèvia 915530071 o 901223344, que estarà disponible de dilluns a divendres de 9h a 19h.