El regidor de Mercats lamenta que amb esta campanya finançada pel Govern Central es danya la imatge dels comerciants i del sector agrari en utilitzar fotos de fruites podrides.
Joaquín Lozano, regidor de Comerç, Mercats, Mercats ambulants i Consum, ha manifestat en nom de l’equip de govern de l’Ajuntament de Santa Pola el seu “absolut rebuig a la campanya publicitària que sota el lema “Els mercats moren” mostra com a imatge una taronja podrida”.
La responsable d’esta campanya és l’ONG Justícia Alimentària i està secundada econòmicament pel Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 així com pel Ministeri d’Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació.
Lozano ha qualificat com “molt desafortunada una campanya que hauria de defendre el treball dels comerciants dels mercats espanyols i que, lamentablement, ha generat una penosa i immerescuda imatge dels mercats i del sector agrícola en utilitzar fotos de fruites podrides, molt lluny de la realitat dels productes que cada dia es venen en estos establiments”.
Per això l’Ajuntament de Santa Pola reclama als seus responsables la retirada immediata de la campanya.