Informació sobre reclamacions pels talls d’energia elèctrica

A causa dels talls de llum produïts en els últims dies, des de l’Ajuntament volem explicar i donar totes les facilitats perquè els afectats puguen realitzar les reclamacions oportunes.
Si has estat sense llum durant més de 5 hores i has patit avaries d’electrodomèstics o pèrdua de la cadena del fred dels aliments, has de cridar al telèfon d’atenció al client de la distribuïdora I-DE Xarxes elèctriques al telèfon gratuït 900 171 171 i explicar l’incidència produïda.

Aportar fotos dels aliments desbaratats per a la reclamació
Molt important que anotes el número d’incidència que et faciliten i a partir del dilluns acudisques a l’Oficina del consumidor (OMIC) al carrer Cervantes número 26 i allí podrem tramitar totes les reclamacions.
Des de l’ajuntament sentim les molèsties que s’han produït.

Comparteix:

3 agost, 2024

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies