L’objectiu és conéixer l’opinió dels santapolers respecte al mètode que consideren més idoni per a comunicar al consistori les incidències que es troben en la via pública.
L’Ajuntament de Santa Pola continua desenrotllant la seua àrea de govern obert amb noves iniciatives de processos participatius per a conéixer l’opinió dels seus ciutadans respecte a temes d’interés.
Esta mateixa setmana ha obtingut per tercer any consecutiu el Segell Infoparticipa amb un 94,23% de compliment d’indicadors de transparència en la seua pàgina web, alguna cosa que només han aconseguit onze municipis de la Comunitat Valenciana. Este reconeixement acredita que el portal web de l’Ajuntament de Santa Pola oferix informació clara, actualitzada i accessible a la ciutadania, fomentant una comunicació directa, participativa i oberta.
L’objectiu és continuar acostant-se al 100% de transparència i per això s’incidix en els processos participatius mitjançant enquestes a la població.
Incidències en la via pública
En este cas s’ha llançat una consulta sobre incidències en la via pública, ja que la qualitat dels espais públics depén de la capacitat per a identificar i resoldre problemes ràpidament, com a sots, llums apagades, escombraries acumulades, senyals danyats, etc.
A través d’un breu qüestionari, es pregunta al ciutadà sobre quin mètode considera més eficaç i accessible per a reportar les incidències que es trobe en la via pública de Santa Pola, fomentant una comunicació directa i efectiva amb les autoritats locals.
L’enquesta es pot emplenar en este enllaç: